4.3
gebaseerd op 11 reviews
Flore - 14 dagen geleden

Heel fijne ervaring gehad waarbij goed werd gekeken naar mijn situatie en persoonlijk advies werd gegeven. Ik kom zeker nog eens terug!

Nadia - ongeveer 2 maanden geleden

A worderful experience! From start to finish, everything was excellent!A wonderful salon run by mother and daughter, which makes the experience feel even more personal and special. Their warm hospitality and attention to detail really stood out!

Sofia - 4 maanden geleden

Biab laten zetten. Niet netjes gezet rondom de randjes en bobbels vanwege niet goed levelen. Zou hier niet meer terugkomen. Toen ik vroeg om een compensatie wilden zij hier niet mee akkoord gaan. Het enige dat zij wilden bieden is 25% korting op de volgende behandeling. Aangezien ik hier geen behandeling meer wil was dit voor mij niet toereikend.
Ter verantwoording zeiden ze dat ze dat mij tijdens de behandeling is gevraagd of ik tevreden was. Ik vind niet dat de klant moet letten op hoe netjes

Talisha - 4 maanden geleden

Beste Talisha,

Jammer om te lezen dat je uiteindelijk niet tevreden bent over je laatste BIAB-behandeling. We willen voor de volledigheid graag enige context geven, omdat de datum die bij deze review wordt weergegeven een ander beeld kan geven van het verloop.

Deze review is oorspronkelijk geplaatst naar aanleiding van je eerdere afspraak bij ons op 13 juni. In die oorspronkelijke review beschreef je je ervaring juist als zeer positief en gaf je onder andere aan blij te zijn met je BIAB, dat er nauwkeurig werd gewerkt en dat er echt de tijd voor je werd genomen. De tekst van die bestaande review heb je inmiddels aangepast naar aanleiding van je volgende afspraak op 9 juli. De huidige negatieve review heeft dus betrekking op de behandeling van 9 juli en niet op de eerdere behandeling waarop de oorspronkelijke review betrekking had. Een review over je behandeling van 09 juli kun je niet op 03-07 al van te voren plaatsen toch?

Wat betreft die laatste behandeling: uiteraard is het niet de verantwoordelijkheid van een klant om de technische kwaliteit van een behandeling te beoordelen. Dat hebben wij ook nooit willen suggereren. Tijdens de behandeling hebben wij je wel meerdere keren gevraagd naar je wensen en de punten die je toen aangaf direct aangepast. Bij afronding gaf je aan wederom zeer tevreden te zijn met het resultaat.

De volgende dag liet je ons weten dat je toch nog enkele aanpassingen wilde. Op dat moment was onze vooraf aangekondigde vakantiesluiting inmiddels begonnen. Ongeveer twee weken later ontvingen wij (tijdens onze sluiting mbt onze vakantie) foto's en werden aanvullende punten genoemd. Door de inmiddels aanwezige natuurlijke uitgroei op je foto's konden wij de oorspronkelijke situatie toen niet meer volledig objectief beoordelen. Dit ook gezien onze vakantie tot en met 10 augustus duurde. Hier heb je ook een automatisch antwoord van op je mail van ontvangen.

Inmiddels, circa vijf weken na de behandeling, vraag je om volledige restitutie van het betaalde bedrag. Omdat wij de oorspronkelijke behandeling na dit tijdsverloop niet meer objectief kunnen beoordelen, vinden wij een volledige restitutie niet passend.

We hebben je ervaring wel serieus genomen en daarom uit coulance 25% korting op een volgende BIAB-behandeling aangeboden en om extra tijd voor je in te plannen zodat wij aan al jouw wensen kunnen voldoen en weer zeer tevreden de deur uit kan lopen. Je hebt aangegeven van deze tegemoetkoming geen gebruik te willen maken.

We vinden het jammer dat we niet tot een oplossing zijn gekomen die voor jou naar tevredenheid is, maar staan achter de aangeboden coulanceregeling.

Our Signature

Our Signature

Lieve medewerkers en een mooi eindresultaat!

Pien - 4 maanden geleden

Wat een super lieve review en nogmaals fijn te horen dat je zo blij bent met het resultaat.! Dank je wel! Liefs Team Our Signature!

Our Signature

Ik ben zo fijn geholpen en echt super blij met het resultaat!

Amy - 5 maanden geleden

Wat fijn te lezen dat je nog steeds zo blij bent met het resultaat! Graag gedaan! Liefs Team Our Signature

Our Signature

Weer ontzettend blij met m'n nieuwe nagels (BU). Een fijne, schone salon van hele aardige mensen. Ik kom zeker terug!

Whitney - 5 maanden geleden

Dank je wel Whitney! Jij blij,wij ook blij! Geniet! Liefs Team Our Signature

Our Signature

Result very disappointing and she blamed it on my lashes when in other salons works perfectly

Fabiana - 5 maanden geleden

We are sorry to hear that you were disappointed with the result. During your appointment, we explained that the condition and characteristics of your natural lashes can affect the final outcome of the treatment. When we asked for your feedback before you left, you indicated that you were happy with the result. You left happy. Therefore, we are disappointed to learn through this review that your experience was not as positive as we believed at the time. We are always open to discussing any concerns directly and would be happy to speak with you to find a suitable solution.

Team Our Signature

Our Signature

Mooie salon met een fijne sfeer! Ze weten wat ze doen en het eind resultaat is prachtig! Zeker een bezoek waard.

Daisy - 5 maanden geleden

Dank je wel voor je mooie complimenten! Liefs Team Our Signature

Our Signature

Super.

Roos - 5 maanden geleden

Dank je wel Roos!

Our Signature